Stručně |
20.09.2020, 08:27: ZAVŘENO... NAVŽDY (krf)
5.12.2008, 11:52: Mo?na nastane o?ivení mrtvýho webu :-) (krf)
29.11.2007, 21:29: Po roce a půl dorazili ve?kerý fotky (pozdě ale přece :-O ) aspon zavzpomínám na minulost (krf)
|
Anketa |
Právě není aktuální žádná anketa!
|
|
|
Pokus o STK s W353
Autor: krf
no, dostal jenom na mesíc
Počet přečtení: 1211
Ferenc se odhodlal po v?ech mo?ných výdajích za opravu tlumičů, vyvaření kastle, opravy brzd a motoru na Technickou Kontrolu. Emise a? kupodivu dopadli hoodně úspě?ně, wartburg nepřekročil hranici 2%CO a 5%CO2 ani při zvý?ených otáčkách a tak mu byla udělena zelená známka. Následoval vjezd nad jámu. Technik ozkou?el vůle, kouknul na podvozek a odzkou?el brzdy v?e se slovama dobrý, dobrý. Pak následovala kontrola osvětlení. V?e +/- v pořádku, ale v kanceléři ohlásili, ?e waran dostane TK jen na měsíc, ?e ?patně fungují spínač couvačky (nemohli strávit spínač přemístěný od převodovky na palubní desku :-) ?e nesvítí světlo na značku (výmluvy o pojistkách nepomohli) a ?e pravý světlomet svítí nahoru (na vině je ?árovka H4 55/60 která nesedí v patici a se kterou waran jezdí u? rok). pak se technikovi nelíbila lékárnička z doby výroby v krásném ?elezném obalu a víceméně nečitelné číslo motoru.
Ferenc tedy musí do měsíce nechat smazat na DI číslo agregátu, pujčit si lékárničku, opravit couvačky a osvětlení značky a snad projde.
vypsané poruchy z obouch slopců:
lékárna osvětlení RZ zpětné světlomety vidlice př. nápravy vidlice zad. nápravy karoserie budka koroze rámu brzdové hadice a trubky světlomety - stav netěsnost motoru (zajimavy, W nemá olej v motoru, tak odkud teče?) snad je to v?echno... bylo toho po?ehnaně
TISK
|
|