Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz
Ferenc se odhodlal po v?ech mo?ných výdajích za opravu tlumičů, vyvaření kastle, opravy brzd a motoru na Technickou Kontrolu.
Emise a? kupodivu dopadli hoodně úspě?ně, wartburg nepřekročil hranici 2%CO a 5%CO2 ani při zvý?ených otáčkách a tak mu byla udělena zelená známka. Následoval vjezd nad jámu. Technik ozkou?el vůle, kouknul na podvozek a odzkou?el brzdy v?e se slovama dobrý, dobrý. Pak následovala kontrola osvětlení. V?e +/- v pořádku, ale v kanceléři ohlásili, ?e waran dostane TK jen na měsíc, ?e ?patně fungují spínač couvačky (nemohli strávit spínač přemístěný od převodovky na palubní desku :-) ?e nesvítí světlo na značku (výmluvy o pojistkách nepomohli) a ?e pravý světlomet svítí nahoru (na vině je ?árovka H4 55/60 která nesedí v patici a se kterou waran jezdí u? rok). pak se technikovi nelíbila lékárnička z doby výroby v krásném ?elezném obalu a víceméně nečitelné číslo motoru.
Ferenc tedy musí do měsíce nechat smazat na DI číslo agregátu, pujčit si lékárničku, opravit couvačky a osvětlení značky a snad projde.
vypsané poruchy z obouch slopců:
lékárna
osvětlení RZ
zpětné světlomety
vidlice př. nápravy
vidlice zad. nápravy
karoserie budka
koroze rámu
brzdové hadice a trubky
světlomety - stav
netěsnost motoru (zajimavy, W nemá olej v motoru, tak odkud teče?)
snad je to v?echno... bylo toho po?ehnaně
Zdroj: http://krf.borec.cz