Stručně |
20.09.2020, 08:27: ZAVŘENO... NAVŽDY (krf)
5.12.2008, 11:52: Mo?na nastane o?ivení mrtvýho webu :-) (krf)
29.11.2007, 21:29: Po roce a půl dorazili ve?kerý fotky (pozdě ale přece :-O ) aspon zavzpomínám na minulost (krf)
|
Anketa |
Právě není aktuální žádná anketa!
|
|
|
Karburace Warty
Autor: krf
Jikov nebo BVF
Počet přečtení: 1035
Ferenc sehnal za "hubičku" karburátor Jikov SEDR z jednoho schnilýho odstavenýho warana. Proto se pro montá? rozhodl behem chvíle. Sundal starý karb BVF 40F11 i s přírubou a nahradil ho Jikovem SEDRem. S tim samozřejmně spojená výmena hadic a hrnců sání. Blbečkovi se hodila hadice z Avie (89kč). Start motoru trval asi minutu, co? blbečka zará?elo, pak motor vyletěl do neskutečnách otáček a ferenc s hlavou strčenou u větráku za neskutečnáho řvu a smradu ladil volnoběh. Sku?ební jízda 10Km připravila blbečka o 5 litrů naturálu, co? debila zarazilo, ale nárůst výkonu byl neskutečný. Hrabal i za dva :-) Franta tedy nav?tívil prodejnu ND na ?kodu :-) koupil gumičky a těsnění, JIKOV rozdělal, vyčistil, seřídil hladinu a vyměnil těsnící elementy. Teď blbečkův Wartburg jezdí, smrdí, hulí a ?ere i se seřízeným karbem, ale dávat tam znovu z5 německej karb BVF Ferenc nechce, proto?e doufá, ?e si najde čas a poladí to do ekonomicka... Soupis nevýhod českého karbu JIKOV SEDR oproti karbu BVF 40F11: neseříditelný volnoběh, sitičem nejde uchlastat motor, pro lep?í start, víc to asi papá a jako celek je to slo?itěj?í. Jediná výhoda je ?e to líp jede a svíčky spou cihlové...
TISK
Přidat váš názor
|
|