Menu
Home
Hemzy
?roty
Výlety
Návody
Katalogy ND
Schemata
Nový
GUESTBOOK
Stručně
20.09.2020, 08:27: ZAVŘENO... NAVŽDY (krf)

5.12.2008, 11:52: Mo?na nastane o?ivení mrtvýho webu :-) (krf)

29.11.2007, 21:29: Po roce a půl dorazili ve?kerý fotky (pozdě ale přece :-O ) aspon zavzpomínám na minulost (krf)

Top 5
- Kryt na Jawě z Babetty
- Opravy a upravy 350
- Elektrické schema VAPE
- Jawa 250 typ 559 Panelka
- Oprava výfuku
Anketa
Právě není aktuální žádná anketa!
Hledání
Credits

krf`s email
and
ICQ number 336150096


nic zajimavýho

Publication system by iSY.

Site designed by GeneratioNext

Odkazy
Jawa Týnec n/S
Jawamania
Jawa J. Kraft
Fichtlkrámek
náhradní díly
TK moto
Simson v Iglů

Jak na Hondě CBF 250
Autor: krf
Ferencovi osobní zku?enosti
Počet přečtení: 1204

Ferenc má tu mo?nost dělat moto?kolu na Hondě CBF 250 a jeho dojem patří k těm nejlep?ím. Sice mu trochu motá palici 6 kvaltů a řazení 1 dolů a spojka zabírající skoro u konce ale to vůbec nekazí dojem. Motor tohoto stroje je podle blbečka povedený, na to ?e je to jednovál vibrace prakticky minimální a kdy? fouká vítr a hučí ferencovi v palici tak nejdou otáčky poznat, musí se podívat na otáčkoměr, tak málo se to klepe. U Honďáckýho srdce není problém vytáčet a? k 9 tisícům bez ztráty bodovýho hodnocení. Motor je pru?ný (na to ?e je to 250) a není problém "rozdejchat" i ni??í kvalt. Posez je dobrý, ale po dvouch hodinách v sedle blbečka trochu začala bolet prdel - s porovnání s pionýrem by měl u? prdel dřevěnou nebo upadlou. Vý?ka řidítek je akorát ale vět?í gorily se musej za ně tro?ku poskládat. Brzdy vinikající s nízkou váhou stroje se nechtěnému přebrzdění zadním kolem setká člověk hooodně brzo :-) . Jediné co mů?e blbeček vytknout je umístění tlačítka troubení, které náhodou zmáčkl při vrácení palce od páčky blinkrů. Věci na chválu je mnoho, ale jsou to pak u? jen detaily... Blbeček si myslí (on někdy myslí? pozn. red.) ?e hodnocení je na výbornou.



TISK







Přidat váš názor




[CNW:Counter]