Jak na Hondě CBF 250

Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz

Ferenc má tu mo?nost dělat moto?kolu na Hondě CBF 250 a jeho dojem patří k těm nejlep?ím. Sice mu trochu motá palici 6 kvaltů a řazení 1 dolů a spojka zabírající skoro u konce ale to vůbec nekazí dojem. Motor tohoto stroje je podle blbečka povedený, na to ?e je to jednovál vibrace prakticky minimální a kdy? fouká vítr a hučí ferencovi v palici tak nejdou otáčky poznat, musí se podívat na otáčkoměr, tak málo se to klepe. U Honďáckýho srdce není problém vytáčet a? k 9 tisícům bez ztráty bodovýho hodnocení. Motor je pru?ný (na to ?e je to 250) a není problém "rozdejchat" i ni??í kvalt. Posez je dobrý, ale po dvouch hodinách v sedle blbečka trochu začala bolet prdel - s porovnání s pionýrem by měl u? prdel dřevěnou nebo upadlou. Vý?ka řidítek je akorát ale vět?í gorily se musej za ně tro?ku poskládat. Brzdy vinikající s nízkou váhou stroje se nechtěnému přebrzdění zadním kolem setká člověk hooodně brzo :-) . Jediné co mů?e blbeček vytknout je umístění tlačítka troubení, které náhodou zmáčkl při vrácení palce od páčky blinkrů. Věci na chválu je mnoho, ale jsou to pak u? jen detaily... Blbeček si myslí (on někdy myslí? pozn. red.) ?e hodnocení je na výbornou.


Zdroj: http://krf.borec.cz