Stručně |
20.09.2020, 08:27: ZAVŘENO... NAVŽDY (krf)
5.12.2008, 11:52: Mo?na nastane o?ivení mrtvýho webu :-) (krf)
29.11.2007, 21:29: Po roce a půl dorazili ve?kerý fotky (pozdě ale přece :-O ) aspon zavzpomínám na minulost (krf)
|
Anketa |
Právě není aktuální žádná anketa!
|
|
|
Oprava zapalování
Autor: krf
na 21
Počet přečtení: 970
Frantův pionýr u? od jízdy na krucemburk nehorázně ?kubal a ve středních otáčkách neměl výkon, tak se ferenc rozhodl udělat revizi zařízení s elektrikou spojených. Koupil svíčku, vyhrabal starý, jetý ale lep?í kladívka a sehnal bezejmenný kondenzátor. V sobotu, kdy? seděl blbeček v práci a nudil se, pustil se do díla. Rozdělat dekl byl celkem problém, ?rouby přihnilý a ?roubovák ?i?atej. Pod deklem to vypadalo jako obsach kýblu, do kterýho se nějakej notorik po po?ití alkoholu vyzvracel... Starý, zasraný kladívka a kondenzátor, u kterýho byl málem utrhlej drát ferenc vyhodil a nainstaloval zánovní věci, které odpočívali v regálu dele ne? rok, proto celková funkce byla dost velkým překvapením. Blbeček nastavil nově předstih (3,5mm) a odtrh (2mm), dle oka a novou svíčku sprznil kamenem na odtrh elektrod na 0,5mm. Stroj chytnul na první ostrý start. kdy? jel ferenc z práce směrem ku domovu, dal motoru počádně zabrat, aby si na nové komponenty motor zvyknul a taky hlavně proto, ?e začínalo pr?et. Výsledek nepravidelné revize je uspokojivý. Motor nemá tendenci ve středních otáčkách ?kubat a nestrácí výkon či otáčky...
TISK
Přidat váš názor
|
|