Oprava zapalování

Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz

Frantův pionýr u? od jízdy na krucemburk nehorázně ?kubal a ve středních otáčkách neměl výkon, tak se ferenc rozhodl udělat revizi zařízení s elektrikou spojených. Koupil svíčku, vyhrabal starý, jetý ale lep?í kladívka a sehnal bezejmenný kondenzátor. V sobotu, kdy? seděl blbeček v práci a nudil se, pustil se do díla. Rozdělat dekl byl celkem problém, ?rouby přihnilý a ?roubovák ?i?atej. Pod deklem to vypadalo jako obsach kýblu, do kterýho se nějakej notorik po po?ití alkoholu vyzvracel... Starý, zasraný kladívka a kondenzátor, u kterýho byl málem utrhlej drát ferenc vyhodil a nainstaloval zánovní věci, které odpočívali v regálu dele ne? rok, proto celková funkce byla dost velkým překvapením. Blbeček nastavil nově předstih (3,5mm) a odtrh (2mm), dle oka a novou svíčku sprznil kamenem na odtrh elektrod na 0,5mm. Stroj chytnul na první ostrý start. kdy? jel ferenc z práce směrem ku domovu, dal motoru počádně zabrat, aby si na nové komponenty motor zvyknul a taky hlavně proto, ?e začínalo pr?et. Výsledek nepravidelné revize je uspokojivý. Motor nemá tendenci ve středních otáčkách ?kubat a nestrácí výkon či otáčky...


Zdroj: http://krf.borec.cz