Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz
Tak nejdřív to začalo prasklou baterkou, ktera za jizdy vytekla a nějak přestala celá fungovat. Ferenc tedy koupil novou baterku ale zjistil, ?e přede?lý provoz s baterou, která má do dna díru jakou má do prdele slon a nemá ani kapku H23SO4, má regulátor rád jako zemědělci kroupy... Tedy do věčných lovi?? ode?el i regulátor. To u? byl Ferenc nasranej jako starej ?id a vypadal jak kráva, kdy? ji sedlák nakopne mezi světla. Schánění zánovního regleru vedlo buchví kam (a né do říma) a na novej nejsou peníze. Blbeček to vykuchal, osedlal Wartu a jel k Tondovi, slabodráteníkovi, kterej to pomocí pájky, odsávačky a dílů ze starých televizí dal dokupy.
Dal?í průser bylo, ?e z levýho laufu začal chcát olej a blbeček měl kropenatý záda. Tedy Ferenc usoudil ?e dá nový gufera. Stahovák na primár si pujčil od Dědka (spolu?áka) ke kterýmu jen MHDéčkem asi hodinu, proto?e si blbec splet zastávky a jel přes celý HK na druhou stranu a na konečný byl z vozu vyhozen. Doma nakoupil v?e potřebné a sundal dekl, stáhnul primár, sundal spojku, vyměnil gufera, zadělal spojku, nandal dekl a zalil olejem.
Ale po tehlech opravách se blbečkovi oddělala spojka a tak?e bude kuchat znova... Blbeček se z toho zblázní a půjde rad?i mejt nádobí
Zdroj: http://krf.borec.cz