Wartburg 353w

Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz

V zimě nechtěl Ferenc mrznou na motorce jako loni a ?rát sníh se solí ze silnice při pádu se mu taky moc nechtělo a tak se poohlídl po vozidle. Rozhodl na war?áka z důvodu malého povinného ručení, výkonu a spolehlivosti (?koda ?e nepočítal se spotřebou 15l/100km, ale u? je to lep?í, ferenc vyladil karb). Hned se blbeček zklamal. Jako první porucha (nepočítám li, ?e musel exot vyměnit blatníky, proto?e se při opření ruky propadl) byla 2 týdny po koupi werku a to ?e mu vypadla hadice od chlazení a fridex byl rozprá?en na asfalt. Hadici dotáhl, ale začala sáknout a tak se rozhodl ?e koupí nové hadice (cca 350,- i se sponama) a vymění je a rovnou naleje fridex (300,-). Ale ne? se tak rozhodl, jezdil blbeček je?tě měsíc na normální vodu a ka?dej večer vypou?těl... Kdy? se rozhoupal jít dělat hadice, začalo sně?it a vypadalo to, ?e servis auta mu zařizuje sněhulák... Blbeček nalil fridex, ale motor se začal přehřívat (nikdo neví proč), ale sral na to. Jen jednou jel z Hradce domů a kousek u Bydli?tě mu fouklo těsnění pod palicí (horká voda se holt chce vypařovat) a motor se zastavil. Blb to nechal vychladnout a jel dal (osudova chyba) po 300metrech jízdy se ozvalo zarachtání a motor se kousnul. Ferenc na to čuměl ?e voda doká?e tak rozesrat motor. Warta pak týden stála. Blb koupil těsnění pod hlavu (200,-) a rovnou se dozvěděl ?e fridex tam nepatří (?ere hliník). Ale co, motor rozdělal, zabrousil prasátka ve válcích, slo?il dal nový termostat a opět zalil fridexem. Zase se motor hřeje. Dnes u? má blbeček /v kufru/ nemrznoucí směs na hliníkové hlavy a čeká, a? bude mít náladu na výměnu... Jinak velice spolehlivý stroj, výhoda je to ?e sratruje jako víno a ?lape s přesností ?vícarskejch hodinek (prozatím... pozn. red)


Zdroj: http://krf.borec.cz