Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz
Dnes blbeček konečně dodělal svoji Jawu 350. Začal brzy ráno a hned se stavil v drogérii pro červenou brzdovku. Po rozdělání nádr?ky ferenc zjistil, ?e nádobka obsahuje jakousi oran?ovou ka?i a ne červenou jako se zdálo ve sklepě v mizerném osvětlení. Honem bě?el brzdovku vyměnit za ?lutou a nalil první dávku. Připojil hadičku a slkeničku a začal pumpovat a povolovat a utahovat výpustní ventil. Nejdřív neteklo kupodivu nic, pak pomerančový hustý d?us a po 3 dolíváních a nekonečně mnoho zmáčknutí brzdy začala konečně zprávně tekutá a ?lutá a nová brzdová kapalina vytékat ovzdu?ňovákem, v?e bez bublin. ferenc ?roub dotáhl a byl rád ?e je rád. Pak se pustil do rozborky spojky a řadícího mechanismu. Ve spojce se hrabal jako bába k jabkách a sna?il se povolit ?rouby lamely dr?ící k una?eči. Po narvání ?roubováku do primáru to ?lo o mnoho lépe. Spojkový ko? původní debil-majitel přidělával asi na rychlo, proto?e matka byla nedota?ená ale kupodivu nehorázně zaji?těná podlo?kou, která byla rozpíchaná kde to ?lo. Ferenc se vypravil do mototechny ale podlo?ku ?e nemají a tak vyrobil doma nějakou snahu o zaji??ovací podlo?ku a po pořádném dobejčení ko?e ji pečlivě roz?ukal na dvouch stranách. Na řadu při?el řadící klacek. Měl vůli jako hrom a blbeček se při řazení kopal skoro kolenem do xichtu. Závada byla v tom, ?e řadící hřídel byl z bůchvíčeho a měl men?í zobáčky, od čeho? mu pomohla svářečka která naprskala trochu materiálu na místo, kde chyběl. Frantovi to trvalo cca hodinu ne? dokázal extratupým pilníkem vyrobit po?adovaný tvar. Zadělání bez problému, ale tře?nička na dort. Blbeček po kompletním zadělání spojky a deklu chtěl onu spojku vyzkou?et. Bez odezvy a pak padl blbečkův pohled na zem, kde se ladně válela spojková tyčka... tak?e opět demontage... Po 6 hodinách spojka chodí jako víno a řazení o mnohem lépe...
Zdroj: http://krf.borec.cz