Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz
Ve čtvrtek Franta zaznamenal desetiticícové číslo na tachometru, které tam kilometr po kilometru střádal celý ty 3 roky. Výčet za?itých poruch uvádí blbeček zde:
nová elektroinstalace + indůčka
půlení motoru z důsledku zničeného segmentu nakopávání
výmena kol za hezčí a hlavně axiálně a radiálně neházející
půlení motoru z důsledku výmeny lo?isek a gufer
výměna oleje
rozdělání spojky z důsledku prokluzu
výbrus válce
výmena zadního kola za kolo s drátama
půlení motoru z důsledku zabudování podkovy
výměna lanek
výmena rozety
x krát sundaná hlava kvuli kontrole po přidření
x krát sundaný plá?? kola kvůli defektu
x krát výměna svíčky
To? asi v?echno. Franta si svůj stroj nemů?e vynachválit, zatím dovezl (nebo dotlačil) do po?adovaného cíle a motorově je to, snad a? na rozpadající se převodovku, trvanlivý a spolehlivý stroj. Kromě gum z výrobny Barum Gottwaldov - kvůli kterým u? pionýr párkrát le?el na boku za jízdy a taky kvůli kterým se defektu nelze vyhnout i na rovné a čisté asfaltce. Pionýra zná Franta úplně dostatečně a rád klidně poradí...
Zdroj: http://krf.borec.cz