Zadřená Jawa

Autor: krf; e-mail: f-kriz@email.cz

Bylo parné jarní odpoledne a blbeček se rozhodl vyvětrat si hlavu od zbytečných kravin co nachytal ve ?kole. Jede, jede, jede asi 40km po vedlej?ích cestách, zastavuje na kouřovou, pokračuje dál a kdy? se vrací domů obloukem přes Českou Skalici začne se z motoru ozívat hvízdníní a ?ustění. Blbeček to registruje a vypne zapalování a otevře tomu "plnej banán"... Vjede do města a ozvalo se to znovu. Ale ve městě Ferenc chladit nemů?e a tak pokračuje s chrastícím a hvízdacím cirkusem do centra. Ku blbečkovu překvapení motor ztratil výkon a začal sebou tak klepat, ?e pračka Tatramat z první republiky je howno proti Jawě. Bylo teda zastaveno a odtlačeno nasranou osobou na pakrovi?tě. Po pokusu nouzově zastavit nějakého Jawaře na černé 350/640 který mu jen zamával (kolegoalita hadr - pozn.red.) se blbeček rozhoupal dotlačit vysralku na Benzínku. Koupil MOGUL, nalil do nádr?e tak 1:20, poblil celej motor ve snaze dostat olej po válců a pro?lapal. Jawa se rozhejbala a jela, sice Mogul je Mogul ale mlha ve 4 odpoledne je fakt přírodní zázrak... Cca 300m od baráku se to hvízdlo znovu a to u? na to Ferenc sral a tlačil po svejch. Den zakončil darovaným lahváčem od Máselova papá a zbytek opice dokoupil v místní hospůdce.

Po dvoudenní přestávce jal se blbeček golasady a začal rozebírat. Válce záhadně po?krábaný, ale do hloubky nikoliv, písty drobek přidřený, decentní prasátka, v?e bylo odstraněno a pro jistotu koupen čerstvý olej klasifikace JASO FC od Husqvarny (starý se po roce chová divně, nerozpou?tí se v benzínu - viz obrázek) a v?e, ale uplně v?e bylo podlepeno kvalitním silikonem. A blbeček se rozhodl ?e zvá?í písty. Pravý měl o 7g víc ne? levý tak ho blbeček krapet ojel (pilníkem - pozn.red). Vibrace na bě?ícím motoru se v otáčkách u? tolik neprojevují do stupaček. Aspon jedna věc se kterou mů?e být blbeček spokojen.
Jawa jawí a jawit snad bude co nejdýl...


Zdroj: http://krf.borec.cz