Menu
Home
Hemzy
?roty
Výlety
Návody
Katalogy ND
Schemata
Nový
GUESTBOOK
Stručně
20.09.2020, 08:27: ZAVŘENO... NAVŽDY (krf)

5.12.2008, 11:52: Mo?na nastane o?ivení mrtvýho webu :-) (krf)

29.11.2007, 21:29: Po roce a půl dorazili ve?kerý fotky (pozdě ale přece :-O ) aspon zavzpomínám na minulost (krf)

Top 5
- Kryt na Jawě z Babetty
- Opravy a upravy 350
- Elektrické schema VAPE
- Jawa 250 typ 559 Panelka
- Oprava výfuku
Anketa
Právě není aktuální žádná anketa!
Hledání
Credits

krf`s email
and
ICQ number 336150096


nic zajimavýho

Publication system by iSY.

Site designed by GeneratioNext

Odkazy
Jawa Týnec n/S
Jawamania
Jawa J. Kraft
Fichtlkrámek
náhradní díly
TK moto
Simson v Iglů

Druhý ostrý start upravené panelky
Autor: krf
Po prvé to nevy?lo
Počet přečtení: 1023




krf
autor: krf

První start dopadl neuspechem, proto?e po jízde rychlostí cca 65km/hod na druhý stupeň se sériovým sekundárním převodem si řekli pístní krou?ky dost a odpochodovali směrem k hlavě a kousky pístu ?ly s nima samozřejmě taky. Pak motor le?el skoro půl roku v regálu a čekalo se na čas a hlavně na peníze na výbrus a píst a lo?iska a gufera která byla potřeba vyměnit. Slo?ení motoru nebylo bez problémů. Jedna vidlička řazení si prostě ?la někalm na výlet a nebylo mo?né ji najít. X hodin se Ferenc a Másel hrabali v regálech a krabicích jako dvě babky v koksu a na?li tak maximálně to, co nemohli najít před půl rokem. Sehnat vidlici v dobe kdy má Jawa?op v Jaroměři dovolenou je docela te?ké a tak se po pár telefonátech jelo do HK do Yamahy kde stála 195,- kč. Práce ?ly dál ale zadělání karburátoru ne?lo taky hladce. Na karburátor z čz 513 je potřeba mít velikou díru do válce jako má do prdele slon ale stejně je údivuvhodně kdy? se Máselovi podaří trefit přímo do tý díry ořechem z golasady kterou páčil ?roub. Tak motor sundat z rámu a nastala fotku chtěná situace jak dva maníci se sna?í klepat s x kilo tě?kým motorem aby ořech vysypali. Dal?í práce (pokavaď nepočítám posléze rozesraný kabel od zapalování kvůli kterýmu se běhalo vedle moto se snahou roztlačit bez sebemen?ích náznaků funkce) byli jak? tak? bez vět?ích problému jako např. utr?ená řadící páka či neschopnost sehnat klíč na svíčku atd.. Motor je v záběhu ale u? naznačuje svůj dobrý výkon ale nejlep?í zakončení prvního ostrýho startu bylo pálení barumu gotwaldof (totálně to smrdí ale ne zrovnma jako pálení gumy ale jako pálení nějaký mrtvý krysy) a zkou?ka tahu při jízde po zadním kterou prováděl sám Máselův otec nehledě na to ?e sedí na rámu bez stupaček a jen s přední brzdou (blázen pozn. redakce) ...



TISK







Přidat váš názor




[CNW:Counter]